Onyttig helg!

Helgen har bestått av godis, godis, godis, läsk, chips, donken och... pannkakor!!
Vi har haft det trevligt i alla fall.
Men nu blir det nog inge mer sånt där på länge!

I veckan börjar de nationella proven, men vi går bara 4 dagar. Vilket man älskar!
På torsdag bär det av mot värmland för min del, kanske.
Kommer väl vara okontaktbar då eftersom det är ute i skogen!
Ska ändå bli skönt att komma bort ett tag från civilisationen! Fast... jag saknar mina kompisar just nu! En helg och man känner redan en längtan att få skratta ihop med dem.
Hur sjutton  man klara av sommarlovet???? Vissa av dem bor ju lååååångt bort!!!! *ledsen gubbe*

- Det finns sms :)
- Tur det!

Och så slänger jag in låten som har fastnat på hjärnan och som inte verkar vilja släppa taget!


REO Speedwagon - Can't Fight This Feeling


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0