Påsklovet

Hittills har det inte hänt mycket.
Det enda man gjort är äta
Har väl gått upp 10 kilo sen jag kom tillbaka eller nått sånt.
Det får en ju på lite sämre humör... så dåligt humör att jag fick en 50-lapp, drog till affären, köpte B&J som jag sedan ska tröstäta till Dating in the Dark ikväll.
En av de positiva sakerna med att bo på studenthem är att man inte har plats med allt för mycket mat, dessutom är man ganska fattig i veckorna. Det leder till att man inte har råd att äta hur mycket som helst och det tycker jag är superbra!

Försöker muntra upp mig själv med lite musik nu...


Milow - Ayo Technology


Pitbull - Hotel Room Service


Kayne West - Heartless


Britney Spears - 3


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0