Plattat hår!

Tycker lite synd om mitt hår.
Tvätta håret, hot&straight innan plattningen, värmeplattor som bränner håret platt, silikondroppar efter plattningen och även någon produkt som får håret att lukta godare än bränt och som gör håret mjukare.
Värt det?
Kanske inte när man går denna linje som jag gör, skitgöra under APU:n kommer det ju bli. Glad över att jag inte är likadan med mitt hår nu som jag var förr. Plattat hår jämt. Nu har jag mer... en röd stor törnbuske på huvudet!
Idag kände jag mest för att bränna håret... så jag satte igång musiken och värmen sen efter någon timme var det lika platt som röda mattan! Nu är det mer volym i håret!
Snacka om roligt hår man har när man kan göra så mycket med det! Men jag skulle hellre vilja ha platt hår som man kan locka än lockigt hår som man kan platta. Hehe

Jaa, kanske ska hämta tvätten?
Sen blir det Supernatural tills säsongen är slut!!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0