Pluggar

Rubriken säger allt.
Men jag hamnade här...
Inte riktigt planerat men jag var tvungen att starta datorn för att gå in på Hermods-sidan.
Hoppas kunna börja med Uppdrag nummer 1 inom en snar framtid!
Kom just på att jag kommer tappa så grymt mycket engelska de andra två åren jag går i skolan...
Det känns ju lite mindre bra faktiskt.

Imorgon kommer bästaste Bella ha med sig Supernatural till mig!!! :D
Då blir det engelska kan jag lova. No swedish, no no!
Köpt i London och London skiter nog i att sätta svensk text på boxarna.
Serien verkar passa min smak och det ska bli spännande!
Jag älskar ju serier som Charmed, Heroes och Ghost Whisperer!
Så förhoppningsvis blir det en positiv överraskning!

Nu blir det Hermods och sen akvarielära...!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

sv: haha, jenny då! det är ingen som sagt något om någon "fin" stuga :D

2010-04-12 @ 20:50:15
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0