Provet framflyttat

Känns riktigt skönt faktiskt. Men samtidigt inte. Vill bli av med så mycket som möjligt så det inte blir värsta högen på slutet som måste göras!
Och jag mitt lata arsle ligger sjukt mycket efter i engelskan!!!
Funderar på om jag ska hoppa av meritpoängen? What's the big deal, liksom?
Visst kan vissa uppgifter vara nyttiga och jag gillar att läsa böcker på engelska. Det är bara det att jag vet inte om jag hinner med. Första uppdraget ska göras (innan) den 7 maj. Vilket är nästa vecka... och jag är inte klar ännu!

Idag har det i alla fall varit lite roligt. Om man bortser från skolan... som bara blir värre och värre för var dag som går.
Åt glass på Halvars tillsammans med en massa kompisar. Sen ner till donken för att hänga där.
Vill bara påpeka att jag hatar allt vad som har med alkohol att göra!!!
Jävla fyllon!!
Och nu har man suttit framför teven hela kvällen och glott på Supernatural så ögonen torkat ut!
Hittat mitt favoritavsnitt hittills!!!!! Tall tales!
Om ni får chansen att se den, SE DEN!!!! Jag har kramp i magen efter alla klockrena repliker!

Back to business!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: issa

hihi, blah blah blah blah!

2010-04-27 @ 10:46:23

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0