Sista dagen hemma...

Imorgon klockan tre sitter jag i brorsans lägenhet i Norpan igen.
Har lämnat alla grejer i mitt lilla rum, fixat allt för skolan och så.

Jag har bara en sak att säga...
Jag ser inte fram emot det!

Har inte gjort vad jag planerat att göra under lovet. Har haft ett trevligare lov än det.
Så lite plugg som möjligt vilket jag kanske ångrar nu när skolan närmar sig igen.
Försöke plugga lite häromdan... men jag lämnade allt i sticket. Mamma frågade om jag inte orkade eller om det var något annat. Mitt svar blev: Jag VILL inte!!!

Lärarna säger att vi inte ska plugga under loven. Ändå ger de en saker som ska vara klara veckan efter lovet, prov och redovisningar! Kul, kul!!

Har ingen motivation just nu... ser ingen glädje av att åka till Norrköping.
Men jag vill ändå bort härifrån, från Nyköping!
Efter att ha bott själv under en tid känner jag att jag inte ens orkar vara hemma under längre perioder utan att tröttna på familjen, haha!
Fast... bort bra men hemma bäst! Så jag kommer nog alltid att vilja vara hemma även fast jag inte gillar det speciellt mycket, hehe!


Att byta sin musik på mobilen är rena helvetet!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0