SUPERNATURAL <3<3<3<3

Jag har tittat på Supernatural större delen av denna dag! Och... jag... klarar... nästan... inte... av... det...!!!
Dean och Sam är bara så jävla..... perfeka!!! :D:D:D
haha
Jag visste att jag skulle älska den här serien så fort Bella la upp det lille klippet på hennes blogg!
JAG ÄSLKAR DEN VERKLIGEN!!!!!!
Det är så grymt jävla bra! Helt i min smak!
(många svordomar blir det här!)
Och att båda killarna är ögon-godis gör ju saken bara mycket bättre!!!
Mycket, mycket bättre!!!

Vill ha denna serie i min samling!!!

Dean är så förbaskat härlig i alla situationer! Verkligen en schysst grabb! Flinar som ett fån vid varje tanke, varje grej han sagt!
Sam är bara för underbar! Gullig så det skriker om det! Han får en att bli helt varm i hjärtat. HAHAHA!
Herregud vilka bröder de är! ÄLSKAR DEM!!!!

MILJARDER TACK TILL BELLA!!! Kan inte tacka dig för mycket!!!


Dean och Sam Winchester <3<3<3


Kolla bara in hur jävla söt Sam är!!! Söt, söt, söt!!!<3<3



Jared Padalecki a.k.a Sam Winchester! <3
Mysig grabb allt :D
Söt snygging!!


Jensen Ackles a.k.a Dean Winchester! <3
Inte helt fel detta med :D
S-N-Y-G-G!!
Blir så himla glad av att se den här serien och dessa killar
att jag nog överlever de sista veckorna i skolan ;P


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: issa

hahha inga problem! :D på måndag, då ska vi PRATA

2010-04-16 @ 12:05:41
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0