Vårdcentralen

Har ont i mitt öra... sådär så det trycker hela tiden.
Gick till skolsyster och hon skickade mig till vårdcentralen.
En snabb koll där och jag fick gå hem.
Det är inte örat...
Det är muskulaturen.
Jag har problem med min käke, vilket leder till att jag håller på med den hela tiden. Knäpper och spänner den. Stretchar den ungefär.
Det har lätt till att muskulaturen runt käkarna inte längre tycker om det.
Så det gör lite smått ont hela tiden.
Kul!
Inget man kan göra åt det... om man inte vill till tandläkaren och skaffa något som kallas bettskena.

Just nu har jag ont i huvudet också... så får se om det blir någon film ikväll med tjejerna...


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0