Big Time Rush!

Ja!
Jag kollar på det!
Och ja!
Jag gillar det!
Ja!
De är roliga!
Och ja!
De är 4 unga hockeykillar från Minnesota som kommer till LA för att starta ett popband!
4 unga snygga killar!
Går på Nickelodeon för alla som undrar.
Deras röster på svenska suger stenhårt! Så barnsliga! Särskilt James!
Så jag tog mig friheten att leta upp dem lite.
Oh lala för rösterna på engelska!
Kolla upp det vettja!



Big Time Rush


Kendall Schmidt och Logan Henderson sjunger John Mayers låt
Edge Of Desire
Skitgrymt!!!!
Är såååå kär i Logan här asså! Kolla bara in hur söt han är!
Carlos är med i bakrunden och visar vad han tycker om låten.


Carlos Pena Jr
(Carlos Garcia i BTR)


Logan Henderson <3<3
(Logan Mitchell i BTR)


2 bilder på Logan <3


James Maslow <3
(James Diamond i BTR)


Kendall Schmidt
(Kendall Knight i BTR)


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: NANNE

JAG ÄLSKAR KENDELL

2011-04-11 @ 17:22:48
Postat av: Koko :p

Hej! Jag undrar vilka det är som har dubbat från engelska till svenska! Jag vill veta vad alla röster kommer ifrån! mvh KOKO

2011-04-15 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0