Då var denna sommar slut

Jobbade sista schemalagda dagen idag. Känns lite surt faktiskt.
Har ju haft två jobb och det har varit intressant.
Första veckan på verkstaden var si sådär och jag såg verkligen inte fram emot att vara där ännu en vecka. 
Men det veckan var nog den allra roligaste på hela sommaren!
Visst, jag städade och det var rent skitgöra men verkstadsgrabbarna och städtjejen var helt underbara! 
Så det var lite surt att sluta nu när jag faktiskt trivdes. Och de verkade inte hata mig heller så... jag gjorde nog bra ifrån mig. Tiihiiii!
 


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0