Då var det igång igen

Kom till Norrköping igår kväll efter att ha kört hit själv med mamma som handledar! Bam bam bam! Vi klarade oss...
Packade upp lite lätt och sen får man sms från Malin som säger att hon vill komma och hälsa på nu och inte kan vänta en dag till. Så nerför trappen och slänga sig i famnen på varandra för att sedan störa alla andra på elevhemmet. Fastnade hos Anna, Nico och Becca ett bra tag. Desse hade även hon hängt med.
Mysigt!

Idag var man trött när man steg upp. Men jag gjorde mig iordning ändå och drog iväg... I backen tvärstannade jag och ville verkligen gå tillbaka. Ville inte till skolan! Verkligen inte! Tvingade mig framåt i alla fall och när jag kom runt hörnet ser jag Isabelle! Lyckan steg och jag nästan sprang fram! Sen segande dagen sig fram mot sitt slut.
Träffade alla i klassen och har fått två nya att lära känna.
Fick även reda på APU-platserna.

Vecka 49 - 51 Savann
Vecka 20 - 22 Tropicarium
Vecka 40 - 42 Aparium
Vecka 9 - 11 Safari

Fick ett av mina val i alla fall. Och ser fram emot att få se de andra ställena också. Troppan kommer ju vara underbart med både reptiler och hajar! Savann är nu precis inna jul, troppan blir nästa år. Aparium och Safari blir i trean. Vem vet, jag hinner kanske ändra mitt tycke tusen gånger om.
Spännande blir det!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0