Donnie Darko <3


KOLLA PÅ DENNA FILM!!!
Jag trodde jag skulle pissa på mig! Det börjar så jävla bra! Precis min typ av humor!
Inte för att det är filmens huvudsak direkt...
Såg den tillsammans med Hanna igår kväll. Älskar den! Måste ha den!
Handlar ju om Donnie Darko och hans Giant Bunny Rabbit, haha. Jättekaninen säger åt honom att jorden kommer gå under om 28 dagar, 6 timmar, 42 minuter och 12 sekunder. Och när Donnie går i sömnen så säger kaninen åt honom att göra saker...
Filmen var grym!


Har lyssnat på den här låten sen filmen slutade igår!
Gary Jules - Mad World


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: issa

hade du inte sett den innan? :O

2010-08-31 @ 19:00:28
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0