En blogg om ingenting.

Det är just det denna blogg är till för. Ingenting i stort sett. Den bara finns. Och jag bara finns.
Känner mig en aning... konstig.
Dålig.
Inte dålig som i illamående utan dålig som i "inte bra".
Jag bygger på allt som är bra, men något i mig raserar det bra och bygger på det dåliga.
Och jag måste göra mig av med den dåliga saken. Den dåliga rösten. Den riktigt dåliga rösten!
Oj, här kommer det fram nu... det som jag håller inne djupt!
Jag är dålig!
Men jag tänker inte vara dålig när jag åker till Australien!
Jag tänker inte vara dålig när jag tar studenten!
Vissa kallar mig envis och tror på att jag kommer känna mig bra.
Rättare sagt är att jag inte vill känna mig dålig senare i livet...
Dock har min dåliga period i livet ärrat mig för gott och det är rena helvetet att ta sig upp ur skiten!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: issa

usch jag vet precis hur du känner dig nu. jag har det likadant. den där JÄVLA rösten som säger att man är dålig, tråkig, ful, misslyckad... vi skjuter ihjäl den tillsammans tycker jag! Kom till mig om du känner att du vill prata, jag finns här och jag kanske inte förstår exakt hur du känner dig,men jag förstår nog till viss del.

2010-08-06 @ 14:58:04
URL: http://macromiss.blogg.se/
Postat av: malin

jag kan tipsa dig om den här bloggen; conler.se

gå in och titta vad du tycker om henne. Hon skriver om hur det va för henne att ta sig upp ur ett gravt självskadebeteende.

2010-08-10 @ 00:38:11

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0