Gjorde det här testet en gång förut, nu gör jag det igen!

SISTA PERSON SOM...

Sov i din säng: Jag
Fick dig gråta: Elin
Orsak: Hon sa Alibaba Ali Hama
Delade en dricka med: Syrran
Sist du gick till köpcentrumet med: Elin
Skrek åt dig: Syrran
Skickade ett e-mail till dig: Homeenter
Sa att han/hon skulle döda dig: Elin


HAR DU NÅGONSIN...

- Sagt "jag älskar dig" och menat det: Ja, Lilian... jag älskar dig!
- Hamnat i ett slagsmål med ditt husdjur: Tappat räkningen
- Varit i New York: Inte än
- Drömt något jättekonstigt som hände nästa dag: Oh ja!
- Fått riktiga skuldkänslor över något du gjort: Alltid
- Önskat att du vore det motsatta könet: Jepp
- Haft en fantasi-kompis: Men självklart!
- Vad var det sista du åt: Moccaruta med mintsmak
- Är du uttråkad: Jovars
- Hur många kompisar är online: Ingen aning
- Sista film du såg: Närkontakt! OH FY SATAN!!
- Sista rösten du hörde: Syrrans
- Senaste gången du lämnade Sverige: I nian nångång... på väg mot Polen
- Är du kär i någon just nu: Nepp
- Vilken bok läser du just nu: Varghunden, H.C. Andersens sagor, Astronomi.
- Vad är det på din musmatta: Har ingen
- Favorit-tidning: Homeenter!!! Filmer <3
- Värsta känslan i världen: Känslan av att ingen vill vara nära en
- Vad var det första du tänkte när du vaknade den här morgonen: Fan vad trött jag är...

- Namnet på din framtida dotter: beba

- Namnet på din framtida son: bebo
- Choklad eller vanilj: CHOKLAD
- Om du fick välja vilket jobb som helst, vad skulle det vara: Marinbiolog!
- Är du högerhänt: Japp
- Vad finns det under din säng: Dammråttor
- Favorit-sport att titta på: Ishockey <3
- Din hårfärg: Röd
- Ögonfärg: Blå
- Längd: 172
- Glasögon: Ja... jag avskyr det!
- Syskon: 4
- Piercings: Öronen
- Bästa kompis: Ehh... Lilian kanske... har ingen direkt bästis
- Pojkvän/Flickvän: Nepp!
- Favoritsysselsättning: FILMER <3<3
- Vilken typ av bil kör du: Bytte från en Porsche till en Corvette
- Är du i tid eller alltid försenad: I tid
- Tycker du om att vistas bland människor: Nee
- Har du varit kär i någon du aldrig kommer få en chans på: Daah. Heath Ledger, Jake Gyllenhaal, Logan Henderson, Kyle Swann. (glöm att jag skrev det där...)
- Har du någonsin gråtit över vad en med motsatt kön gjort: Inte vad jag kan komma på
- Är du ensam just nu: Jaa
- Är du rädd att du aldrig kommer gifta dig: Nej
- Vill du gifta dig: Nej
- Vill du ha barn: Nej tack


FAVORIT...


- Rum i huset: Mitt
- Typ av musik: Jag lyssnar på det som mina öron gillar
- Sång: Sail Away - The Rasmus
- Minne: För många
- Dag i veckan: Fredag
- Färg: Svart
- Blomma: Majblomma


DOM SENASTE 48 TIMMAR HAR DU.


- Gråtit: Ja
- Köpt någonting: Ja
- Blivit sjuk: Nej
- Sjungit: Det gör jag varje dag!
- Sagt jag älskar dig: Nee
- Tänkt säga till någon att du älskat honom/henne men inte vågat säga det: Fan vad mycket älskar det är i det här testet
- Träffat någon ny: Nej
- Pratat med någon: Ja faktiskt. Helt otroligt.
- Haft ett seriöst samtal: Ja
- Saknat någon: JA!
- Kramat någon: Min vovve
- Kysst någon: ....
- Drömt om någon du inte kan vara med: Det handlar väl nästan alla drömmar jag har om...
- Sovit mycket: Nej!
- Velat att det här testet ska vara slut: När jag bestämde mig för att göra om det!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0