Jag har...

en trasig mobil!
en tejpad mobil!
en röd/svart mobil!
en underbar mobil!

Tro inte att jag har fyra mobiler! Allt detta är i en och samma mobil, häftigt vah?
Älskar min smala kompis! Men nu är det så att den börjar gå sönder... Locket för batteriet lossnar sakta men säkert. Tog saken i mina egna händer och lekte sjukstuga! Mobil + tejp = Locket sitter fast!

Hur kommer det sig då att den lossnar bara sådär?
Fick en liten varning en gång för länge sedan. En kompis till mig hade en likadan mobil som jag har och hon sa till mig att om jag vill ha en hel mobil senare i livet så ska jag inte sitta och dra locket fram och tillbaka...
Nu kom jag på mig själv häromdagen med att sitta och göra just det!
Samt att mobilen och jag inte alltid har kommit överens... då har den flugit i väggen. Stackars satan!

Trevligt inlägg om en liten mobil!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: issa

HAHAHAHAHAHAHA

2010-08-04 @ 16:10:45
URL: http://macromiss.blogg.se/
Postat av: jenny

Om du vill ha en ny mobil kan du få köpa min för 500:P

2010-08-05 @ 20:58:43
URL: http://jensanheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0