Jobb

Upp fem imorse för att göra sig i ordning och sätta sig på cykeln vid halv sex för att trampa mot Rosvalla.
Endast för att komma dit och märka att vi hann med det vi skulle på ca 45 minuter.
45 minuter! Satan så sur jag blev... blev ju bestulen på sömn!
Men men, vi tog det lilla lugna och gick ner på stan för att göra färdig rådhuset och lönekontoret. Sen fick jag dra hem och stackars lilla Fanny fick vänta på att klockan skulle bli nio och hon kunde göra apoteket på en kvart.
Ibland är det inte roligt att få så mycket tid över.
Jag hann dra iväg till jobbet, fixa färdig det, komma hem, ut med hunden, sitta här och vet ni det bästa med det hela? Klockan är inte ens tio och min syrra sover fortfarande!
Så surt...
Men här ska inte klagas, jobbet är färdigt för idag och jag har tjänat pengar som kommer in på kontot nästa månad...
Kommer bli så lycklig när jag får lön!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: lucke

Nu kan du anmäla dig till dagens blogg om du känner för det :)

2010-08-03 @ 10:16:06
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0