MARTIN STENMARCK!

Herre fy jävlar!!!!
Satan i gatan!
Alla andra uttryck man kan använda i ett sånt här tillfälle!
Martin var så grymt bra!
En konsert mitt i stan. Gratis! Bättre kan det ju inte bli. Jooooo då!
När hela Nyköping står nedanför scenen och vrålar halsen ur sig, sjunger med och hoppar på folk både fram och bak. Klappar tills händerna är röda. Då vet man i alla fall att man lever!
Det var värt att vänta 2 timmar innan han sprang ut på scenen! Vi stod längst fram, skrek och sjöng, klappade och hoppade. Inte en sur min i hela publiken! En kamerasnubbe mitt i fejjan och en kamerakompis bredvid sig! Jösses vilket liv Nyköping fick!!
Det är rätt häftigt att höra hela stan sjunga med. Det hördes verkligen!!
100 år från nu - varenda kotte i publiken sjöng för full hals!
Everybody's changing - Elin vrålade och alla andra skrek!
Sjumilakliv - Alla fönster i stan brakade sönder av jublet! Varje persons trumhinna och stämband sprack!
Och Martin log som ett fån!  
VILKET JÄVLA ÖS!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: FIFFI

SÅ JÄVLA EPIC :DDD och det bästa av allt - jag fick faktiskt några riktigt bra bilder :D

2010-08-08 @ 01:35:18
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: issa

låter asgrymt!!!

2010-08-08 @ 10:42:54
URL: http://macromiss.blogg.se/
Postat av: Ewe

Avundsjuk!

2010-08-08 @ 12:15:32
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0