Matte C

Grattis Stina :D
19 år idag och ska börja universitetet snart! Härligt bruden!

Själv sitter man och försöker göra matte c. Det går väl en si sådär när jag sitter här och lyssnar på John Mayer istället. Tycker att se på film och lyssna på musik borde vara två lektioner. Jag skulle ha klockrena MVG:n i båda! No doubt about it!
Är lite trött efter gårdagen. Kom till Norrköping vid midnatt och gick till sängs vid 5 på morgonen. Och nu måste jag jobba matte! Inte världens bästa kombination kanske. Dessutom måste jag städa. Men jag ska unna mig fritid ändå. Ska se klart Morden i Midsome 4 och 5... och eftersom jag inte kollade på Zodiac igår så får jag väl försöka hinna med det idag :)

Måste bara slita mig från datorn...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0