Musik med smak av Afrika!


Shakira feat. Freshlyground - Waka Waka (This Time For Africa)


När jag hörde på radion att Shakiras nya låt Waka Waka snart skulle spelas så tänkte jag "Vad fan??? Vad är det för skit???! Waka Waka...? huh?" Fastnade direkt! Låten är ju härlig! Älskar den!
På tal om Shakira så har jag alltid gillat henne. Hon har en speciell röst! Oh ja!
På tal om Afrika... jag tror jag ska åka dit någon gång!
 


Imba Wimbo (Windsong)


Alla som har sett Mighty Joe Young vet vilken låt det där är. Den får mig att gråta! Jag fattar inte riktigt... men jag antar att jag tycker den är fin. Förstår inte vad de sjunger men ändå! Det tar ca 1:45 innan de börjar sjunga. Men ha tålamod innan ni skrattar halsen av er åt mig! Hela låten är på 9:45...

Jaa... lite musik nu då!



Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

Jag ÄLSKAR waka waka! Hur bra som helst!

2010-08-18 @ 17:37:54
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0