Regn!

Det är en härlig känsla att bli dyngsur ute i regnet!
Skulle vilja lägga mig på gräset och bara... bli blöt!

Finns inte ett smack att göra här hemma och längtar till det lilla rummet i Norrköping. Har många idéer men vet inte om någon av dem ens kommer korsa min hjärna igen. Får se, känns surt att göra något när man ändå måste slänga ner allt i kartonger i slutet av terminen.

I helgen är det karnevalsdags! Eller som det numera heter "Nyköpings Festdagar". Och det börjar på onsdag! Sicken osis att man jobbar tidigt på morgonen och inte kan vara uppe hela natten.
Får väl gå på fredag eller lördag. Med Elin! Yoohooo!
Även fredagen den 13:e kommer spenderas med henne. Dags för den årliga skolmaterialsjakten! Jag som inte har fått min feta lön än... och inte kommer få den innan heller.
Den 12:e fyller syrran 13 år och det ska väl firas det med antar jag. Jo, det verkar så. Släkt och vänner välkomna att bli kakförgiftade!

Och om exakt tre veckor så går 94:orna igenom samma första gymnasiedag som jag gjorde för ett år sedan. Stackare! Mahahahahaha! Moahaha!

För alla som inte har något på hjärnan just nu... jag vill gå på konsert!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: issa

du behöver inte känna dig träffad! jag menade mer folk som man inte går i skolan med längre, jag får alltid vara först med att höra av mig, jag måste alltid fråga om vi ska hitta på något. mitt humör brast när jag frågade en gammal bästa vän som jag aldrig träffar och inte träffat sen i maj, innan dess DECEMBER, om vi skulle hitta på något någon dag snart och hon säger "ja det kanske vi kan". DET TAR TIO MINUTER ATT CYKLA MELLAN OSS!

förlåt. nu tog jag kanske ut det lite på dig. men känn dig inte träffad för jag är itne arg på dig!:)

2010-08-02 @ 20:10:56
URL: http://macromiss.blogg.se/
Postat av: issa

btw känns det kul att du ändå vill göra något med ditt rum, tycker du ska göra det! även om du måste packa ner det sen så kommer du ändå känna att det är mer ditt :)

2010-08-02 @ 20:15:21
URL: http://macromiss.blogg.se/
Postat av: Ewe

Jag har ett bloggtips till dig! Har en vän som är i australien som en utbytesstudent, i ett helt år. Hennes blogg: http://tosingintheworld.blogspot.com/



Än har hon inte hunnit lägga upp så mkt, men hon ska lägga upp bilder och så. Så tänkte om du var intresserad om att läsa hur det är att bo i australien! ;)) :)

2010-08-02 @ 20:32:28
URL: http://eweeklund.blogg.se/
Postat av: Hanna

joda jag mår bra =D men ska försöka i år sen märks det hur det går =P <3

2010-08-02 @ 22:19:53

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0