Sömn

Sömn är det bästa för allt!
När man är trött eller ledsen!
Att drömma är ännu bättre... Inte för att jag någonsin riktigt kommer ihåg vad jag drömmer. Men det är skönt när man vaknar och vet att man drömt något roligt eller läskigt. Den roliga gör att man blir på glatt humör även fast man kanske vill tillbaka. Den läskiga får en att lugna ner sig när man vaknat och upptäckt att man bara drömt.
Och nu babblar jag bara för jag har ingen aning om varför jag skulle vilja skriva om att drömma. Förmodligen vill jag gå och lägga mig.
Det ska jag inte! Än i alla fall.
Imorgon är det måndag och jag vill inte direkt att det ska vara måndag! Avskyr måndagar då man måste starta allt igen och genomgå ännu en vecka med tider att passa och uppgifter att göra.
Min framtid ser ljus ut kan jag lova!

Matte var det ja...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0