Då var julen över för detta år

Vad ska man hitta på för skoj år 2011 då?

Hoppas på ett bättre år vore kanske bäst. I nuläget ser det rätt surt ut faktiskt.

Julen var helt okej faktiskt. Startade med att åka snowboard vilket gick allt annat än bra. Men kul var det. Nu är brorsan iväg till Österrike och åker med lite mer proffsiga åkare än sin syrra.
När vi skulle hem hamnade vi dock i diket. "Vi har hamnat lite på röven här" - citat från Joachim Andersson. Efter att ha manglat en skylt, skadat vänstra knät och betalat 1200 spänn åkte vi vidare.
Julafton spenderades ute hos farmor med hela släkten som vanligt. Mat, Kalle, tomten och klappar. Sen var även den dagen över.
Idag öppnade jag och syrran de sista klapparna hemma hos mamma.
En kort sammanfattning av julen:
Det gick alldeles för fort.
Men jag är nöjd i alla fall. Fick fina klappar.

På fredag är det sista dagen på år 2010. Fint

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0