En vecka kvar

Och jag vill inte lämna parken!
Jul om en vecka... känns sådär faktiskt.
Har bara 4 dagar kvar på min underbara praktik... surt!
Orkar inte med skolan längre... känns bara jobbigt.

Idag fick vi rida elefant. Som tröst efter en jävla helvetesgrej! Fan ta Andreas och hans ideér!
Stackars lilla nico... (skrattade högt för mig själv dock)
För invecklat för att skriva om här.

Imorgon är det gradering på träningen. Satan i helvete (förlåt mitt ordförråd)!
På söndag blir det praken igen och sen åker man hem på onsdag kväll eller på torsdag.

Får väl köra någon liten bildbomb efter att praktiken slutat. Så ni inte tror att allt jag säger är påhitt!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0