God morgon

Känner inte för att gå sista dagen i skolan. Jag har inga mer lektioner efter denna dag. Inte förrän efter jullovet. Och då träffar man hela klassen igen. Har varit rätt skönt med en liten klass. Väldigt skönt. Men saknar några från andra gruppen.

Idag ska man ju då göra matteprov... som jag pluggade till vid tolv i natt... kul! Ska försöka göra lite nu och innan skolan börjar. Sen har man novellen som ska rättas av en kompis, finslipas och lämnas in för rättning hos Gabriella. Och sen är skolan faktiskt slut för i år. Kommer tillbaka 2011.

Jahaja, undrar hur mycket bloggande det kommer bli de tre närmasta veckorna? Inte för att jag är världens mest aktiva bloggerska men  jag tror det faktiskt kommer bli smäre uppdatering.
Och man kommer ju må rätt piss när man kommer hem sen. Trött, utarbetad och frusen.
Tack så mycket för att vi har vår första praktik mitt i vintern....

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0