Jättetrött

Okej!
Wohoo!
Tjiiiiiiiii!

Nu vill jag sova en vecka. En hel vecka med bara sömn. Vilken underbar idé.
Är mer vaken under nätterna än dagarna. Men av någon anledning blir det svårt att sova på kvällarna. Piggnar till när mörkret lagt sig.

Jag kommer få skäll idag. Av körläraren. Tror jag skulle pluggat i boken en del... vilket jag inte gjort alls. Har lust att skita i körkortet... folk blir bara sura.

Kom hem vid 22 igår. Pepparkaksbak hos ewe. Gick hem i i kylan utan vantar så nu har jag förfrusit mina tummar. Ingen skön känsla kan jag lova...

Jag vill inte ha dubbel körlektion idag, inte i snön, inte i 80 minuter... vill bara hem.

Jag måste ha grymma humörsvängningar! För några dagar sen såg jag fram emot praktiken. Nu kan jag göra allt för att få slippa den. Måste dessutom ringa till dem idag eller imorgon... fan

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0