Trötter

Känner mig misshandlad och dumförklarad.
Och väldigt väldigt trött.

Sitter hos Hanna och kollar på Baby Mama. Riktigt rolig film!

Var i parken även idag för att jobba in en av de två dagar som jag missar.
Var mer på Kolosseum än Savann idag. Inget mig emot. Riktigt roligt! Nico och jag fick städa och inreda hos surikaterna. Små nyfikna djur som bara förstörde allt vi gjorde. Otacksamma kattjävlar!
Älskar att stå och kolla på elefanterna! De är så faschinerande.... Stora bjässar som smyger sig fram. Riktigt fina djur!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0