Hejsan

Det har gått ett tag sen sist jag skrev. Det är jag medveten om. Men jag har inte haft någon större lust och dessutom är det tråkigt med en blogg som bara innehåller text. Skulle vilja ha en finfin (system)kamera att ta några amatör-bilder med lite då och då. Mobilkameran kan man ju glömma!

Jaa, som ni kanske ser så har jag sakta men säkert ändrat lite på designen. Den är fortfarande mörk och det tror jag att den kommer fortsätta vara. Den som väntar, får se.

Den som väntar får även se om lata jag orkar hålla denna blogg igång.

Ses pysen!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

Vem gav dig tillåtelse att ha min hand i din header? ;O :)

2010-01-25 @ 19:07:48
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0