Himpan the Band <3

Jao... som jag skrev tidigare så skulle jag ju spela pingis. Jag drog iväg till sällskapsrummet och spenderade min tid där tillsammans med två kompisar från klassen... efter ett tag så utökades antalet sen blev det Disney sing star hos en av dem :)
Jag ägde nästan på människa! Jag sackade efter i slutet men som sagt... jag kan inte sjunga.
Till slut var i 6 stycken inne i det lilla rummet. Två lånade mina nyhcklar och drog ner till mitt krypin för att roa sig med mina instrument. Haha.
Jag drog själv hit efter ett tag och fy fasen vilket party! Himpan the Band <3
Hade ingen aning om att djurparkare var så GRYMMA på musik! ¨Jag har nog hamnat helt rätt ändå! Härligt värre var det. Mycket dån och jag tror jag tycker lite synd om hundarna som bor bredvid mig...
Efter några timmar så började folk dra sig till sitt eget och de sista drog alldeles nyss. Får se hur pigg jag är imorgon. Kul har det varit i alla fall :D Så nu ska jag nog snakca lite med mamma och återuppta mina klena försök att spela instrument... bara hon kan betala så skulle det vara sköj!
Inge plugg denna kväll!

Tack tjejer för all flygande kreativitet ikväll! 


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0