Tjoola

Prins Ali, nu bugar vi, Ali A Babwa <3

Eller något i den stilen. Jag har haft den låten på hjärnan hela dagen. Tackar Elin för julklappen. Kunde jag aldrig anat! (lite sent att tacka nu men jag har ju gjort det förut också)

Jao. Onsdag idag. Lill-lördag och jag får inte ens äta godis... Nyårslöfte så klart! Ingen Ben & Jerry, godis, snacks eller läsk på ett helt år! Jag börjar undra om det inte är meningen att man SKA bryta sina nyårslöften? Jag är i alla fall super-duper sugen på glass och väldigt nära på att bryta mitt. En stor, fet Chocolate Fudge Brownie skulle inte vara helt fel! Och inte nog med det så talar varenda kompis jag har om B&J hela tiden! Elakingar!

Jag börjar bli lite smått orolig för skolan. Matten blir bara knepigare och knepigare och dum som man är hänger man ju inte med. Vi ska ju även ha ett muntligt prov på respirationen och blodomloppet inom en snar framtid. Hjälp!
Så mina fina MVG:n kommer det säga ritsch om, sen är de sönder...
Det enda jag kan koncentrara mig på är Disney. Skulle helt klart välja Disney om det fanns en kurs om det! Ingen tvekan! Tror nästan hela klassen skulle det faktiskt! Coola som vi e!

Naej... nu ska jag fixa färdigt på Farmville sen ska jag kruxa med respirationen!

Chim chim-in-ey
Chim chim-in-ey
Chim chim cher-ee

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0