Här går det segt

Lovet segar sig sakta fram mot slutet.
Är, som alla andra, både glad och sur över att det snart är över.
Blir säkert bra när det väl börjar igen. Mer saker att se fram emot. Mer upplevelser att berätta om.
Mer av allt förhoppningsvis.

Sommarlovet har varit si sådär. Märks att man varit fattig och inte har några vänner.
Ska väl inte säga sådär egentligen. Mina vänner finns... i datorn och mobilen. Och långt åt helvete... dyrt och allt.
De som finns nära har nya. Precis som jag.
Den fattiga biten har jag jobbat upp nu under sommaren. Så får väl en fet lön i slutet och min älskade Australien-resa blir lättare och lättare att drömma om. 
Men nu börjar jag vela lite... åka själv eller någon som vill hänga med?
Australien - Down Under 
Har ju lite saker som ska fixas innan själva resan också. För att få ut det mesta av resan... Saker som kostar pengar... 
Allt bara kostar och kostar!  
Men bloggen ska nog få följa min resa dit. Bloggen kommer få vara med när min resa till drömresan kraschar också! Så positiv med allt jämt!

På tal om positiv... jag har varit på en sån där handledarkurs. Så nu ska man väl övningsköra så småningom. När papprena kommer och allt sånt...
Ser jag fram emot det?
Ibland. Men har aldrig riktigt velat ha bil... Men det ska ju tydligen underlätta en hel del att ha körkort. Lika bra att ta det då.
Tycker synd om handledarna... Brorsan och Morsan. Antingen kommer jag vara en ängel och lära mig snabbt... eller så kommer våra relationer få en enkelbiljett till helvetet.

Jaha... Jenny ser fram emot framtiden?
Blir 18 om ca ett halvår... blääää!
Har en massa problem med framtiden att lösa
Men jag ska säga att jag faktiskt längtar till framtiden en aning.
Ska bli spännande att se om jag lyckas eller kraschar!

Nu är det snart mat och snart Lilian-time!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

lätt att jag ska till australien någon gång i livet, så står du där och vill ha med någon när det väl är dags så är jag frivillig! ;)

2010-07-28 @ 16:41:20
URL: http://eweeklund.blogg.se/
Postat av: Malin

Den Malin jag nämner nu under lovet, och oftast när jag talar om fritiden på bloggen är Malin Jonsson, en god vän från min förra klass :)

2010-07-29 @ 14:56:39
URL: http://malinlinneea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0