Hår

Man har hår överallt...!
Och det finns många alternativ för oss människor som inte vill ha hår.
Rakning, waxning och någon apparat som drar ut håren.
Själv har man alltid rakat förr.
Idag var min stora dag och jag provade att waxa!
Asså... fy satan!
Waxade benen och s*t*n vad det kändes på vissa ställen. Tex foten pch vristen!
Trodde jag drog bort hela huden!
Mitt i allt plågande så slog det mig att killarna aldrig gör sånt! Okej... jag känner en som var man nog att prova!
Men ändå! Vi tjejer gillar inte hår på benen... så killarna borde raka sig istället!
Haha! Okej... jag mår nog inte riktigt bra.

På tal om hår... mitt hår är rött!
Och ja... det har varit rött ända sen jag föddes men nu menar jag att det är färgat rödare!

Tjillivippen konstapeln!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Anonym

Har du färgat håret rödare? VARFÖR??

2010-07-30 @ 22:53:37

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0