1/6 - 10

1. Gismos födelsedag
2. Josefinas födelsedag
3. Intro på ISS
4. 2 dagen på APU:n
5. Pajen blev god!
6. Snart sommarlov!
7. Glass med Elin imorgon!
8. Jesus Christ Superstar den 5:e! (Hörde reklamen på radion tidigare idag)

Ja... en liten lista.
En mycket liten lista.
Mitt liv är inte mycket roligare än så.
Och nu när det är apu och varmt ute så sitter man gärna inte vid datorn.
Har inte tid heller.
Därför blir det inte lika mycket inlägg som annars.

Grattis till dina 4 år Gismo!
Grattis till dina 23 år Josefina!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0