Back in business!

Hej och välkomna alla ni trogna läsare som nu gått från 15 till 0 på mindre än två veckor! Mission accomplished!

Jag vet att det är tråkigt med få uppdatering men om ni kollar ut på vädret så tror jag ni ser ett ganska tydligt svar.
Solen skiner och det är så hett att man önskade att man inte klagat på det kalla vädret i vintras! Hihi, vilket jag inte gjorde heller! Mahaha!!!

En annan orsak är att jag jobbar nu. Har gjort i två dagar! Jaha, men hela förra vecka då??? Varför skrevs inget då???
Enkelt svar: Jag sket i bloggen... Jag är ingen superbloggerska och tänker inte bli det heller! Skriver mest för att samla lite minnen på ett och samma ställe. Jaha, Har du tänkt på dagbok, unga dam??? - Jaaa... det har jag faktiskt! Och vill ni veta vart den är?? Här hemma nånstans bland alla mina tusen försöka-skriva-dagbok-böcker- Mission failed!

Nähä... om man kort ska sammanfatta den senaste veckan då...
Var hos pappa (intressenklubben antecknar!)
Badat (pennan glöder!!!!)
Trimmat gräs och lyft höbalar (Pennan är rööööööd!)
Latat mig (Udden gick av...)

Fick syn på mina glasögon och blev sugen att se på film så hejdå alla kokta kräftor och brända mandlar!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

Fick ditt sms, har inga pengar men tänkte bara berätta att jag också saknar Norrköping, dig och alla andra fina vänner där! Men mindre två månader kvar, vi får hålla ut!

2010-06-30 @ 21:14:15
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0