Dunka dunka!

Dunka musik är en riktigt skön grej! Hög volym, luta sig tillbaka eller fåna sig! Vilket som spelar ingen roll!
Stackars mamma!

Jag börjar stormtrivas med att gå ut med hundarna! Längtar till varje promenad!! Det är en härlig grej och man har många olika personligheter att hålla reda på!
Rekordet nu är 5 hundar samtidigt!
Dessutom är ju vädret helt underbart!! Jag är solbränd också! Röd som ett stoppljus i ansiktet! Kul? NAJ!
Det är riktigt kul att cykla iväg till hunddagiset varje morgon nu! Jag börjar lära mig hur hundarna är och vem som är vem! Det är riktigt jobbigt faktiskt. Massor av hundar och det är inte enkelt när man inte vet vem de pratar om.
Börjar till och med lära mig deras skall!

Jag har ännu en sak att lägga till min Att-göra-innan-jag-dör-lista!
Jag ska till Afrika!!!!
Min framtid ser jäkligt dyr ut! *snyft*
Bara börja vinna på lotto eller hästar!
Eller bli en mobil hollywoodfru!

Nu då?
Just det... DUNKA DUNKA!!!!

Längtar lite till på lördag! Och speciellt sommarlovet, eller vad säger du Ääääälin!?

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0