Godmorgon alla glada!

Tjenare!!
Solen har varit härlig hela veckan! Så förbannat underbart!
Det har ju blivit sämre uppdatering av bloggen och det kommer ju inte direkt bli bättre om vädret håller på såhär!

Jag är nyduschad och väntar på att klockan ska bli dags för att dra!
Ner på stan! Möta upp Elin och strosa runt lite därnere innan det blir dags att se på när Jesus korsfästs!!!
Och visst längtar man ut när solen kikar in på morgonen och väcker en redan klockan 5!!! Jag var dötörstig då så gick upp, drack vatten och lyckades somna om! Tur det för min hund var inte ens vaken!
Och i dushen då... klantig som man är!
Står där och sjunger för full hals (mamma var ute med Gismo) och sprutar ner balsam i handen. Balsam ja... vart fasen var shampoot???
Kletar det i håret... notera att jag fortfarande sjunger... då helt plötsligt stannar jag upp, känner efter vad jag haft i håret, tittar på mina händer, utbrister ett stort NEEEAAAJJJ!!! Och bli tvungen att tvätta ur balsamet för att ta i shampoo först.
Ingen skada skedd! Puuhh... haha.

Nu... Lite Jon!
Sjunger Michael Jacksons Billie Jean
Första: Han ser drogad ut
Andra: va fan???
Tredje: Supergullig!
Fjärde: Drogad igen...
Femte: Rock on!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0