Grillat!

"Åh morden i midsomer! :D<3 Älskar det. Min mamma samlade alla dvd:er, dvs så har vi över 60 Morden i midsomer dvd:er hemma xD"

Det första jag gjorde när jag läste det där var att plocka upp mobilen och skriva ett hat-sms till min kompis!

Men ikväll smäller det! Och fyra onsdagar framöver! Antar jag...
Jippie!!! Jag kommer sitta bänkad!
Vill ha vill ha vill ha! Men det lär bli sjuhelvetes dyrt!
Satan också!

Jag är solbränd... kul!
Ännu en tråkig nyhet är att det bara är två dagar kvar på praktiken. Och nu går ju tiden alldeles för fort. Känns som en timme och dagen är över!
Trodde verkligen inte att jag skulle gilla det så mycket...
Vadå? Gå ut med hundar varje dag. Ja! Jag gillar det!
Och Morden i Midsomer!

Nu ska vi grilla kyckling! Mömma!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

haha, som sagt får du låna allihopa! :D Nu blev jag avundsjuk på dig ju... grillad kyckling...

2010-06-09 @ 18:41:32
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0