Jesus Christ Superstar

Då har man sett den också.
Kan väl säga att den var sådär...
Judas och Jesus skar sig ibland. Men när de sjöng lugnt var det ganska vackert faktiskt!
Sen så var koreografin häftig och själva skådespelet var bra.
Det var bara sången som var ett minus.

Fast ett stort plus vad guldgubben! Fan vad jag garva! Höll på att kissa på mig! Det var riktigt roligt tyckte jag! Var väl den enda... eftersom alla runt om mig satt tyst och kollade på föreställningen.
Har nog ganska lätt till skratt... tusan också!

Sen så... kollade man där man inte skulle kolla heller.
Vadå?? Det var killar med tajta glittrande byxor!! Vart fasen ska man kolla då?
Haha!

Jag både gillade och tyckte showen var långtråkig.
Den var dock sämre än vad RENT var, tyvärr.

Aja, jag ska gå nästa år också och även året efter det! Måste ju vara lite support för kompisarna som är med!
Jag ville själv så gärna vara med däruppe! Satan vad kul det verkade!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0