Varför är rubriken alltid värst?

bläääähhh!!!

Snacka om rejäl hetta idag!!!
Riktigt skönt faktiskt!
Överallt hörde man "fan vad varmt det är!". Jaha... vad sa allt folk i vintras då? Just det! "FAAAN VAD KALLT!!!!"
Människor! ni kan inte få ett perfekt väder!!!!

För övrigt, praktiken går som den ska. Jag har lite ont i fötterna bara.
Jag kommer förmodligen ha världens benmuskler efter de här veckorna. Men lite träning tackar man inte nej till, speciellt inte när den är gratis! För hur bra är det att träna om man måste betala för den...? Njee, sitter hellre i soffan och tränar på att sträcka mig efter dosan (det heter dosan! Inte fjärkan eller fjärren!).

Efter att praktiken var över för denna dag så blev det bråttom till hamnen. Där väntade nämligen en viss Elin på mig!! Glass, glass, glass! Och sjukt gott med kallt vatten!
Men hon fick sig en rejäl chock när jag kom i tjocktröja, jeans och gympadojjor! Haha. I have my reasons!
Det blev även en liten sväng till stan och där spenderade man mer pengar än vad man borde.
En Heath Ledger film drog jag med mig hem!! Hoppas bara den är lika bra som hans andra filmer!!

Bara så alla vet detta...
Jag är på jakt efter alla Heath Ledgers filmer samt alla Jake Gyllenhaals filmer!!!
Så detta kommer bli en jäkligt lång jakt! men en film mindre behöver jag leta efter!
jag bara älskar när det är trevlig personal i kassan! På Maxi här i stan jobba en jättehärlig tjej! Blev chockad när hon snackade med mig, hah! Och på Expert nere på stan! Han var fan rolig! Själv var man nästan på vippen att gå ut med filmen utan att betala.
Vadå liksom! Jag höll på att glömma att jag hade den i handen! Som tur var så slapp jag att skämma ut mig!

Men mer dagar tillsammans med Elin kommer det bli i sommar! Det har vi nu planerat! Kommer nog bli ett riktigt härligt sommarlov ändå!
Jobb, Tystberga, Axala, jorå... jag ska nog ladda upp mig så jag klarar av tvåan också!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0