Why do we sacrifice the beautiful ones?

Ja bra fråga.

Jag har inte haft någon lust att skriva något.
Just nu lyssnar jag på Poets of the Fall. Tipset kom från Elins blogg.
Ganska bra faktiskt!

Jaha... om man nu ska skriva av sig lite så kan man ju lika gärna skriva om dagen.
Jag tycker det är riktigt kul på min praktikplats faktiskt! Det är inte som de flesta tror att man gosar med hundarna dagen ut och dagen in. Nej, igår tvättade vi väggen utanför huset till exempel. Satt där på knä och skrubbade och sedan spolades väggen av med brandsläckaren! Haha.
Och alla promenader som ska göras! Då man håller i 4-5 hundar åt gången. Det är riktigt rörigt men jättehärligt tycker jag! Sen kan man ju ha turen att få ett litet busfrö som ska dra i sitt egna koppel och tycka att den är jätteduktig som kan bära det själv. Och ibland snor hundarna åt sig lite gos-tid ändå! Så man får sina små belöningar för mödan att behöva städa upp efter djuren.
Det här har varit den bästa praktiken hittills. Motion och mysigheter på ett och samma ställe! Unbelievable!

En sak till...
Jag var dötrött i morse!
Inte konstigt då jag satt uppe till minst ett i natt och kollade på film!
The Four Feathers med Heath Ledger och Kate Hudson
Alexander med Colin Farrell och Angelina Jolie
Intressanta filmer faktiskt.
För det första så var Heaths film asbra! Skitsnygg som alltid!
För det andra så lärde jag mig massor om Alexander den store.
Kom fram till att han var en riktig player och bisexuell.
Men snacka om att han måste ha varit en sjuhelvetes bra krigare!
Filmen var dock väldigt långtråkig i början blev mycket bättre mot slutet!

Imorgon är det äntligen Morden i Midsomer igen!!! Älskar brittiska!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

Åh morden i midsomer! :D<3 Älskar det. Min mamma samlade alla dvd:er, dvs så har vi över 60 Morden i midsomer dvd:er hemma xD

2010-06-08 @ 19:41:02
URL: http://eweeklund.blogg.se/
Postat av: Lilian

jävel! vissa av oss har faktisk fortfarande skola att gå och vill inte ha en massa sms mitt i natten om någon jävla film som man inte har sett tidigare...

-.-' not so nice of you, fick stänga av mobilen för att jag skulle kunna sova...

2010-06-08 @ 21:19:24
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0