17/3 - 10

alla dessa ups and downs...

Skolan gick på som vanligt. Inget intressant hände alls.
Efteråt drog jag ner på stan och fixade ett Resekort samt en anmälan till Kulturskolan.
Frågan är bara:
Trummor
Gitarr
Piano
eller
Teater?
Jag valde trummor, gitarr och piano... men teater skulle inte vara helt fel. Skulle vara grymt skoj att prova.
Men nu har jag redan bläckat på pappret och kluddat ner tre önskemål. Så jag får nöja mig med det.
Tänkte även köpa Ben & Jerry... men halv-vägs till Ica stannade jag, tänkte för mig själv, Helvete Jenny!, vände på sulorna och gick till spårvagnen.
Måste bli av med detta sug efter onyttigheter! Blir för mycket!
Det tar på min plånbok och jag har inte alls råd med sånt!

Fick 300 spänn av mamma igår så jag kunde ta mig hem i helgen. Har ju studiedag på måndag så blir hemma en lite längre tid ändå. Haha
En dag är faktiskt mycket!

Jahaa... imorgon blir det ett sånt där tråkigt köksmöte igen. Men denna gång var det jag som beordrade att vi skulle ha ett!
Vi har fått en ny tjej till vårt kök och ja... det har uppstått lite problem. Dels att hon använder mitt fack i frysen... Och mitt fack är hälften så stort som alla andras. Vi kan INTE vara två på ett sånt fack! Undrar hur vi kommer lösa det där...

Nu ska jag snart dra iväg och göra mat...

:P

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0