3/3 - 10

Då var denna dag äntligen slut!
Idag kan jag unna mig lite fritid! Härligt härligt!
Skolan gick riktigt bra även fast jag var väldigt oförberedd på redovisningen. Det gick som det gick helt enkelt.
Annars så gick det ju finfint hela dagen!
Fick tillbaka två prov. Matte b provet och muntliga anatomiprovet. Wohoo säger jag väl bara!

Har precis ätit pannkakor med Lisa :) Gött gött och välförtjänt!

Längtar MYCKET till imorgon kväll! Kommer bli så himla härligt! Bästa människorna som gör att man står ut i skolan! Just nu tror jag vi är 9st som ska dit. 9 personer i en liiiiiten etta? Klart vi får plats!!!
Haha, kanske inte blir riktigt alla. JAG ska dit i alla fall! Om det så bara blir ewe och jag!

Hmm... det är tydligen massor som ska åka till romme. Skolan blir tvungen att hyra ännu en buss. De kan ju inte neka någon att åka dit! Nu SKA jag dit! Oavsett hur det kommer se ut!
Längtar faktiskt lite dit! Kommer bli asroligt! Och tisdagen innan blir det snowboard i norrköping! Som sagt... jag har en hel del att se fram emot!


Alicia Keys - Try Sleeping With A Broken Heart


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

haha, är vi 9 pers? xD någon mer som joinar oss än vad jag vet om än? :D

2010-03-03 @ 17:15:51
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0