8/3 - 10

Jaaaaaa...
Fint väder...

Jag kom på en sak idag. När jag gick tillsammans med några kompisar ute i det fina vädret. De klagade på att det var halt, att solen sken rak i ögonen på dem, att det var kallt ute... ja nästan allt som man kan klaga på.
Mina svar på deras klagomål var: Det är kul när det är halt, var glad att den skiner överhuvudtaget!, DET ÄR JU FÖR FAN PLUSGRADER UTE!!!!
Sen slog det mig att människan är hemsk. Det enda vi gör är klagar, klagar, klagar och jag glömde visst nämna att vi är väldigt bra på att... klaga!
Evolutionen gjorde så att människan fick en alltför smart hjärna för sitt eget bästa, vi är aldrig nöjda... och vi kommer försöra hela vår planet. I sinom tid. Men vi är ju tillräckligt smarta för att förstå detta också...
Nog med tankar!

Jag är orolig inför torsdagens äventyr och jag har ångest inför torsdagens äventyr... så vi får väl se hur bra jag kommer att må på onsdag kväll. Kanske ligger och gråter eller har för mycket energi för att kunna sova. Vem vet? Inte jag, än i alla fall.
Jag kanske får besök på onsdag också! Men bara ett kanske... hahah

Ska även träffa lilla Nisse på onsdag! Wohoo! Han kanske kan hjälpa mig att rädda min framtid, ska försöka få så många frågor som helst besvarade. Finns bara ett problem... jag har inte många frågor. Mahaha!

Är det bara jag som tycker att skolan går för fort fram?? Jag slutar snart ettan! Då är det bara två jobbiga år kvar! + en massa år med komplettering och universitet innan jag blir vad jag nu än vill bli...
Men... jag kommer förmodligen aldrig träffa mina kompisar från gymnasiet igen efter att vi sprungit ut från skolan om 2 ½ år... vi alla bor på olika ställen i sverige och... vi kommer sprida ut oss överallt. Det menas ju att vi bara hänger ihop dessa tre år och sen är det adjökens med dessa personligheter! Ojojoj...

Jag måste sluta grubbla över allt och inget!



Amy MacDonald - This Is The Life


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

Jag är expert på att klaga :D haha, och svar till din kommentar: jo Jenny - du har lovat att jag ska få ha med mig den! :D (A)

2010-03-08 @ 18:41:10
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0