Bikinimask!

Binnikemask... bikinimask!

Ja... håller med dig Hanna. Det såg ut som att det stod det!

Härligt när skolan är rolig! Härligt när dagarna går snabbt.
Gjorde redovisning idag och det gick la sådär... fick tilbaka ett prov också... det gick sådär med.
Och sen fick jag höra att fler än väntat fått IG på matteprovet... Illa!! Riktigt illa!
Än har vi inte fått se det provet.

Vad ska man mer nämna om dagens bravader?
Jo juste! En finfin tanke slog mig och drabbade Ewe. Nu ska massor av personer in i hennes lilla lägenhet och mysa med tacos, gottegott, läsk, film och... ja, vi får se vad som mer händer!
Det är mycket som händer just nu. Ska även åka snowboard med några kompisar här i norpan en dag innan rommeresan. Sen kommer Malin (kanske någon mer) sova över hos mig mitt i veckan. Vi ska göra pannkakor och köpa godis. Sen på morgonen bär det av mot romme! Där vi ska ha vår feta godispåse och mumsiga pannkakor på bussen! Bryta benen i backen och sen på hemvägen blir det väl till å lugna ner sig lite.
Helgen efter romme-resan kommer min kära vän lilian hit! Det blir (förhoppningsvis) bio, gottegott, melodifestivalen och en himla massa snack!

I am a busy woman!

(dessutom ska jag börja spara nu! Till en australien-resa i framtiden! Wish me luck with that! Måste bara bli grymt mycket bättre på engelska... är lite dålig på det språket tycker jag)


Redovisning imorgon också! Och jag har inte ens börjat! Kanske ska ge upp den där resan redan nu... :(


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0