Chiwapchichi... eller nått sånt...

Anatomi uppgiften är fixad och inlämnad. Kan inte bry mig mera om den nu. Så får se hur hon bedömmer min lilla prestation.

Jag kan bara säga att jag har längtat grymt mycket efter onsdag kväll! Det betyder att jag behöver gå och lägga mig, sova och sen vakna för att det ska vara torsdag och dagen då man kommer hem! Låter perfekt i mina öron!
Tog mig tid idag att inte göra ett dugg. Var nere på stan och fixade tågbiljett hem, present till pappa och inflyttningspresent till Jenny och Rasmus. Jepp, jepp! Nu bor de här också! Och jag hittade dit utan några problem alls! Bara att söka på eniro och sen var det bara att följa gatorna! Hemma hos dem såg det ju inte lite stökigt ut, men... de är ju nyinflyttade och de hade faktiskt fått iordning på en hel del grejjer. Fick även mat där. Ja... det som står i rubriken. Vet knappt hur det uttalas och vet definitivt inte hur det stavas. Hahah
Ser dem igen på fredag hos pappa.
Nu håller jag på att packa tills imorgon samt att jag försöker röja undan lite dammråttor. De gillar mitt tillhåll! Hrm...!

Bara torsdagen kvar nu. En lång torsdag! Inga roliga lektioner. Jag avskyr dubbla 90 minuters lektioner! Vem orkar sitta i tre timmar med samma ämne???
INTE JAG!!!!

Usch... torsdagar är ena riktiga hatdagar!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0