Du e de vackraste ja vet...

drömmar om dej gör mig så het
ja tänker på dej da som natt
det är för dej ja sjunger, min skatt
du betyder så himla mycket för mej
du vet att ja, ja älskar dej

Den låten äger STORT! Och jag har nynnat på den och Can't take my eyes off of you hela dagen lång!

You're just to good to be true
can't take my eyes off of you
you'd be like heaven to touch
I wanna hold you so much


Ja, ibland fastnar låtar lite för lätt på hjärnan... och det är lite för svårt att bli av med dem. Och glad som man var idag (av någon anledning) så nynnade man kanske inte riktigt. Utan man sjöng för full hals! Och nu lyssnar man på I want you to want me på hög volym!
Haha, någon här har kollat på 10 orsaker att hata dig, det märks. Älskar Heath Ledger!!!
Och inte bara honom. Utan även Jake Gyllenhaal. Moahaha! Satt uppe till klockan 4.00 på morgon för att titta på en film med honom. DET VAR VÄRT DET!!! Min åsikt!

Mitt lov har bestått av film, data, hunden och kompisar. Fick finfina presenter av kompisarna! Tål att tackas många gånger! Ni har ju räddat mina helger framöver! I alla fall tills jag kommer hem igen, på påsklovet!

Skolan har börjat igen och lovet var kanske lite för bra! Kom ju inte direkt tillbaka till elevhemmet med en superglad min på läpparna... illa!
Skolan är som alltid. Lika kul att träffa kompisarna men plugget klarar jag mig finfint utan!
Snart bär det ju av mot Romme också! Spännande äventyr för min del! Kommer vara blåslagen och avbruten hela jag! Men kanske får mig något fint åk i alla fall. Betalat har jag gjort så det finns i stort sett ingen återvändo. Mohahah!
O just ja... har anmält mig till att plugga engelska B på distans också. Läskigt värre! Distans liksom! Ingen lärare till hands ungefär! Via datorn asså! Vad har jag gett mig in på?? Kommer jag klara det? Vi får se! Meritpoängen behöver jag! Om jag vill fortsätta plugga efter skolan vill säga. Kanske inte alls kommer göra det... men alltid lika bra att i alla fall ha så man kan ångra sig. Kommer kanske även läsa spanska på distans, finderar även på engelska C. Får se om jag hinner helt enkelt... kanske inte ens får läsa så mycket. Måste klara av den vanliga skolan först och främst. 
Eller kanske ska spendera sommarlovet med att plugga???
Ja... om jag inte får något sommarjobb så har man ju inte mycket annat att göra... vila ut hinner jag med gott och väl. 

Nehe... nu ska jag ge mig av från denna del av mitt rum och bege mig till en anna del!

Bye bye!


Heath Ledger sjunger Can't Take My Eyes Off Of You



Lindsay Lohan - I Want You To Want Me



Sk8 - Min Största Första Kärlek



10 orsaker att hata dig
(älskar denna film!! :D)



October Sky
(en asbra film! Värd att sitta upp hela natten för att se! Kanske borde läsa
boken Rocket Boys nu också? Fy fan så gullig jake är i filmen!
Aja... jag har i alla fall en hobby!)


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0