En tradition!

De flesta av mina tisdagar spenderas med kompisar i Evelinas lägenhet.
Tjockar oss med snacks och läsk. Idag gjorde vi även pannkakor och kollade på Dating in the dark!
Har blivit lite av en tradition att vara hemma hos henne just på tisdagar!
Mysmys och jättehärligt med knasiga människor!
Sånt gillar man och det får en att orka med vardagen.
Jag har missat asmånga avsnitt av House p.g.a. detta!

Har även köpt tågbiljetter hem så nu blir det att vistas hemma under helgen! Skönt!
Speciellt när man har studiedag på måndag!

Sitter nu och beklagar mig inför en vän om hur jag tycker och känner om att gå på denna linje...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0