...

Dagarna fortsätter och nu är det snart dags att bryta benen i Romme. Imorgon ska jag besöka en affär och ladda upp med världens onyttigheter inför bussresan. Kommer ju sitta i buss nästan hela dagen! Kul kommer man nog ha det en stund i alla fall. Kommer vara slutkörd på kvällen! Hoppas vi inte har något viktigt tills på fredag...

Idag var man hemma hos Evelina igen. Kollade på film och bakade ananaspaj. Har nog aldrig haft så roligt när jag bakat förr. Det var sjukt kul, med alla fel vi gjorde och enda ett ganska lyckat resultat, Haha

Nu sitter man här igen. Söker fakta om universitet. Är jag för tidigt ute med detta? Känns som att jag har lite för bråttom... jag har ju inte ens gått ut första året på gymnasiet ännu.
Sitter även och skriver ett brev till min kompis. Fick ett ganska roligt såndant av henne. Haha, men det handlade om sommarjobb också. Och ska försöka få iväg det där brevet imorgon... om jag kommer ihåg.

natti natt

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

Du är inte alls tidig! Du är inte ensam om det heller!

2010-03-10 @ 21:11:05
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Oj, jag har inte ens tänkt tanken på universitet. Jag vet typ inte vad som finns heller... Jag vet bara om Linköpings Universitet... xD Men jag tror inte jag kommer vilja gå på universitet ändå... iaf inte direkt efter gymnasiet. Det beror på vad jag tänker göra med mitt liv..

2010-03-10 @ 21:38:53
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0