Fight!

Fight mellan Riven och Gambit!

Gambit kan skita i blöjan!

Riven har lila hår <3

Omogna är vi allihopa, allihopa, allihopa!

Det blev inte mycket av att städa här... blev matte, tvättning och Dating in the Dark.
Jag ska fan vara med där! Mahaha! Så roligt!
Känner att vi brutit traditionen här! Det blev ingen mys-kväll hemma hos Ewe idag... snyft!
Kanske senare i veckan eller nästa tisdag?
Eller inte... vi har en MVG-uppgift att lämna in nästa onsdag så där rök hela den planen!

Väntar på att tvätten ska bli klar någongång så jag kan snusa sött i min sköööööna säng! Bara tre dagar kvar! Sen är det bara 4 skoldagar kvar! Sen har vi något som kallas Påsklov (godislov för de flesta)
Undrar om man tillåter sig själv att mumsa på godis? Eller om man ska låta det vara förbjudet under en tid nu...


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

GAMBIT HAR COOLA KRAFTER :O så han kan tutta eld på Rivens fjuttiga lila hår när som helst och Gambit har coola ögon! Det har inte Riven :)

2010-03-24 @ 14:49:11
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0