Fredag

Äntligen fredag igen! Det är det första man längtar till när man slår upp sina blåa ögon på måndagsmorgonen!
Har varit lite nere idag men inget allvarligt. Ups and downs. Gårdagen var ju på topp så ja... vad kunde man vänta sig?

Skolan gick fort ändå. Sista timmen på första lektionen fick vi kolla på film. En film om Kolmårdens trubbnoshörningar. De två som föddes där, Nelson och Newton. Bröder. Först kom Nelson men tyvärr levde han bara i 10 dagar. Var något fel på hans hjärna. Men några månader senare kom lillan Newton. Pigg och kry. Kaxig och nyfiken. Asgullig!!! Fort gixk det när han satte fart med sina ben. En bra film tyckte jag. Även fast det var en informationsfilm.
Växt- och djurlivskursen gick snabbt. Och sista lektionen var matte. Där räknade man ett tal och sen var det färdigräknat enligt mig. 

Men nu ska man ta ett bad och bara ha det gött. Ska sedan äta kiwi och kolla på de sista 4 episoderna av Heroes säsong 3, sen är det dags att köpa säsong 4!!!!!!!!!!!!!!



Celine Dion - Alone


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0