Helgen

Har varit en chill helg faktiskt.
Lilian var på besök och det var roligt... men jag ska aldrig äta chips och dricka läsk igen!
Usch nej!
Inge godis heller!
Så... inge godis på påsklovet tack!
Vi kollade på melodifestivalen och tjockade oss på en massa...
snackade, kritiserade låtarna och bara va helt enkelt.

Och jag fick asgoda vårrullar! Vårrullar och glasnudlar inrullade i rispapper som man sedan doppade i soya och söt-sur sås :D Jag älskar henne och hennes mamma!!
Gud så gott det var!
Haha
Tack tack :)

Nu har jag städat och fixat så nu kan jag slappa ännu mer... har inga större planer för dagen.

Ja... fattig är man också... har inte råd att komma hem om jag så skulle vilja. Men det gör inte mig något. Jag får pengar dagarna innan påsklovet börjar. Så då har jag råd att komma hem ett tag! wohoo!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

Det var as mys! Men fan vad jag ha ont i magen nu asså :( Och om någon timme ska jag fira min kusin som fyller... du få berätta sen vad du tyckte om köttfärssåsen :)

2010-03-14 @ 16:06:18
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0